HTML

: )

2010.06.01. 19:14 | Auroras | Szólj hozzá!

 Kukucska. : ) .. A héten végre kezdek megkönnyebbülni, hogy már csak a jvőhét van a suliból.. és végre szünet, na meg vége az általánosnak, azon belül pedig nem leszek ezzel a rengeteg gyökérrel összezárva. :D A vizsgáimon nagyjából túl vagyok, még az irodalmat húztam el.. egyéb meg egyéb okokra hivatkozva, Hétfőre kértem időpontot, de akkor Paksra mentünk, így nem vizsgáztam le, azt mondta Botond bá hogy majd holnap, na ma a szexuális felvilágosító óra után eltéptem mint a huzat, mert ezzel zártuk a napot, így ma is megúsztam, persze holnapra már nem tudok mit kitalálni, túl kell lenni rajta. :D Meg mondjuk nem mondom hogy sokat tanultam, de nagyjából tudom. :D Paksra visszatérve... egy rakás szart sem ért. :D Csak egy hülye szobában mentünk krbe ahol képek voltak, és egy csaj magyarázott arról hogy műkdik a villamosenergia termelés, meg stb stb, ezen felül üzemi vagy minek nevezzem területre be sem mehettünk mert nem múltunk el 6 évesek.. na mondom ennek is sok értelme volt.. utaztunk 3 órát.. ott voltunk kb 1-et.. szóval 4 óra alatt lezajlott.. és unalmas is volt. :D Holnap meg valami egészség napot tartunk... minden évben ugyan az.. ritka unalmas. :) Reggel beestem kb a 3. órára. :DD Reggel olyan szinten szakadt az eső és fújt a szél, hogy innen nem tudtam be menni, mert kb 20 perc gyalog, tüdőgyulladás meg nem kell, így mikor már az eső annyira nem esett egy 5 számmal nagyobb esőkabátban nekiindultam az utcáknak. :D A tanárok be sem írtak hiányzónak, és a technika tanár meg sem kérdezte hol voltam amikor beestem óra közepére.. úgyhogy ez az én titkom maradt hogy nem voltam ott.. :DD Mondom most minek firtassam h nem jöttem be.. most úgy érzem magam mintha könyvet írnék. :DDD Könyvről meg jut eszembe.. neki áltam olvasni az Alkonyatot.. már az első résznél felbaxtam az agyam.. :DD nem taglalom, de a srác.. ugyan azt a szöveget tolta le mint te anno :DD ... hétvégén mennénk az osztállyal kirándulni, az Aggteleki Nemzeti P.-ba.. de engem nem érdekel a nyakig érő csalán, sem az h az értékes hétvégét, amit egyedül töltök itthon.. elbaxxam velük. :D 2 napos szar.. pff. :D amúgy sem izgattak soha az ilyen osztálykirándulós dolgok, tavaly sem mentem el.. :) Emő is egész nap nyaggatott, hogy de mi az h én nem megyek, meg mi az hogy 3 hétig nem vagyok suliban.. -.-'  am is.. közben bementem pár napot. :D:D Kijelentettem hogy semmi közöd hozzá, ő meg kontrázott h dehogynem, mondom semmi, ő meg hogy dedeigenis van.. mondom akkor pukkadj meg :) .. Patival ilyesmin nem is vitáztam soha, mert neki mindig elmondtam mindent.. Emőnél valahogy nem lehet, ezért is szar h  nem tudok mindig mindent elmondani..valakinek :) Muszáj a szar helyzetekben, vagy a jókban.. támaszkodni valakire. :D Persze nem pesztrálni kell, de  ahétköznapokon jól esne nekem is társalognom valakivel. :D am.. 20.-án megint hivatalos vagyok Szegedre. :D:D.. Előre félek magamtól :) De most okosabb leszek. :D.. nem nagyon fogok piához nyúlni,.... .... .... 15.-én vége vna a tanításnak... 19.-én meg végre elballagok... 23.án megyek suliba beiratkozni, aztán meg megyek a városkádba rontani a levegőt.. 3-4 napra.. Szarka nyaggatott h menyjek el hozzá pár napot.. bár már fél éve ezzel nyüstöl, így beadtam a derekam, persze csak baráti meghívás:D:D  Szóval addig zárkózz be vagy nemtudom. ;) XDD  Na jóéjszakát. :) *Ł*

A bejegyzés trackback címe:

https://ellibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr302048676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása