HTML

...

2010.05.09. 18:29 | Auroras | Szólj hozzá!

 *integet* ... Májusban nagyba mennek a vizsgák.. eddig meg van a töri 5ös és a Művtöri 4es.. holnap biosz.. lófaxt sem tanultam.. egész nap fáj a fejem mint a kurvaisten.. holnap fodrász... ^_^  ma arra keltem, h anyámék üvöltöznek meg stb... 5 percel később már a rendőrséget hívtam ki.. mert fater rángatta anyám :) 1 élmény  volt..  végül rendőrség nélkül megúszta, mert visszavontam, fogta magát és elköltözött, mostmár ideje volt.. ... .. ... szegény Áront előre sajnálom.. :DD de vkit hülyíteni kell:) akkora bunló vagyok.. de ez van:DD ... te jól vagy? ... ( ezt most úgy írtam mintha válaszolnál..) Meg képzeld:D júniusban Robycsek meg anyum találkoznak.. :DDDD Elmennek vmi bográcsos kerti parytiba.. :D Aranyosak.. :DD nha, szia. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ellibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr871986472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása